Možda treba da prestanemo sa izgradnjom puteva, pošto treba da prelazimo preko njih a neko može da pogine prilikom prelaska! U celom civilizovanom svetu se transport tereta obavlja vozovima i brodovima, pa ne vidim razlog zašto kod nas ne treba da bude tako.
Nije da su ljudi protiv pruge. Mi samo ne zelimo da neko strada bez razloga. Gospodin TOLE slobodno neka krene u Bocke prvim ulazom pa ce mu biti jasno da li je to bezbedno i pregledno. Kao prvo na prilazu je velika uzbrdica i tu se nalazi nesto nalik na bunker i veoma ma losa vidljivost. Meni licno ne smeta, ali ima puno ljudi kojima ce to biti problem. PRVO TREBA NESTO OBEZBEDITI pa nakon toga pustiti u rad.I ja sam za izgradnju nuklearne elektrane u Japanu, jer sam dovoljno daleko. Ali tu gde ce prelaziti moji prijatelji i poznanici e to me se tice. Tu je problem u komunikaciji nadleznih a ne u vozovima i prelazima.
@Tole
Zasto mislis da je logicno da ako rade prugu da ce raditi i prelaze.Pa odkada je pruga napravljen nisu bili uredjeni prelazi sa signalicacijom i rampama(samo znak saobracajni).Posto pricas napamaet samo da ti kazem da pruga nije postojala pre prvih kuca u Bockama,makar nije bila tu kada je moja kuca izgradjena.
A ako si ikada prosao tom prugom znao bi da nisu Bocke jedine(ocigledno mnogima trn u oku) nego i dobar deo Kamenice.Sto se tice saobracajnih nesreca nadam se da ih nece biti,ali njih je bilo i pre 20 godina ,a ne danas kada se saobracaj skoro uduplao od tada.
Ja ne mogu da verujem da ljudima sada i ovo smeta. Pa su problem pruzni prelazi. Logicno je da ce raditi i pruzne prelaze ako rade prugu! A sto se ljudi tice koji zive pored pruge (misli se na Bocke) mogu samo da kazem da je ta pruga bila duze tu nego i jedna jedina kuca u tom naselju. Unistavanje puta ce se smanjiti, sama guzva koju teret prouzrokuje isto, a zeleznicki transport je svakako svima jeftiniji.
Jedina dobra vest je da ce, ako bude Lafarge sufinansijer, pruga biti odlicno napravljena i na vreme. Put NS-Beocin je dobro napravljen i u dobrom stanju, jer ga je delomicno finansirao Lafarge i njihov nadzorni organ je pratio radove i nije dozvolio da se fuseri.
Ovi nasi putevi u NS sto drzava, pokrajina i grad finansiraju su u ocajnom stanju samo nekoliko meseci nakom otvaranja. Razlog? Put se dobro isprojektuje i pogodi, ali nadzorni organ drzave uzme pare u dzep (citaj-mito, korupcija ili sl.) i potpise situaciju da je ugradjeno vise materijala nego sto jeste, a preduzeca za izvodjenje radova podele pare sa nekim finansijerom iz drzave!!!
Kada bi se ovakvi i slicni slucajevi istrazivali, nasi zatvori ne bi imali mesta ni priblizno da prime svoje "stanovnike".
Ovako, Lafarge finansira deo, salje svog nadzora i trazi kvalitet za pare koje je dao.
Takodje molim nekog ko mi da negativan komentar da obrazlozi, ako ne obrazlozi to je neki od gore pomenutih nadzora, pa da vidimo koliko ih ima. Toliko od mene!
Od Petrovaradina do BFC-a ima 8 mesta na kojima je pruga u istoj ravni kao i putm ne računajući prilazne puteve za separaciju i neke vojne magacine ili šta je već tamo.
Iako ima toliko prelaza preko pruge, bolje je da teret ide prugom nego putem. Bilo bi manje kamiona, put bi se manje uništavao, manja gužva. Ako se pružni prelazi obezbede na adekvatan način neće biti nesreća osim ako bude usijanih glava koje bi da se trkaju s vozom.
Takođe se može uključiti u saobraćaj šinobus, to neka bude kapacitet 100-150 osoba, rasteretio bi se autobuski saobraćaj, a povezali bi se Petrovaradin i Beočin direktno. Takođe bolja povezanost naselja između srušene zgrade televizij i Petrovaradina, sada im je jedini prevoz pešačenje do linija 9 i 3.
Jedini problem je za takav saobraćaj jedan kolosek, pa bi se moralo uskladiti vreme putničkog i teretnog saobraćaja.
Sto se tice pruznih prelaza, situacija nije tako strasna. Od Beocina od Kamenice postoje 3 mesta gde pruga sece put. 2 su u Beocinu (jedan na izlazu iz cementare, jedan u samom mestu), a treci je tek na ulasku u Kamenicu gde je preglednost odlicna. Vecina pruge porazi pored kolovoza. Znam da u Kamenici postoji isto jedan prelaz..a za dalje nisam siguran. Moze sve to da se sredi, samo da je urade vise :)
Vec vidim stanice nadzemne zeleznice sa sve displejima kada dolazi sledeci voz(sve u minutama).Nema od ovga nista ,ovo sluzi cisto za teretni saobracaj(citaj 22 tone insistiraju).Opet rade razliciti lobiji,kao i sa Ledinackim jezerom.Ovo nije ne dobrobit gradjana nego samo velikih korporacija(Lafarz,Alas,Karin...).
@Steva_NS
Svi do fabrike na S-bahn za Novi Sad.
To bi bilo bas lepo da fabrika nije na kraj sela.
Bas me zanima sta misle ovi iz Beocin sela o prigradkom saobracaju tom prugom.:O)
Ako niste detaljno citali,Lafarz ,Alas i Karin komerc su partneri sto znaci heavy saobracaj na pruzi.Puno srece zelim naseljima pored pruge kada krene.
Cisto sumnjam da ce biti putnickog.A vec i vidim povecan broj saobracajnih nesreca na pruznim prelazima i cujem riku sirene kada se priblizava istim.
Zivi bili pa videli.
Konačno lepa vest,da se nešto otvara:Nakon sumornih izveštaja o zatvaranju,ovo je melem za dušu.Verovatno i mnogi Beočinci žele, i putnički saobraćaj,moderno osmišljen i sproveden.Veliko bravo!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Rekonstrukcija pruge Petrovaradin - Beočin
Novi Sad
•12.06.2013.
•09:17
Komentari 18
Blg
Bocko
Zasto mislis da je logicno da ako rade prugu da ce raditi i prelaze.Pa odkada je pruga napravljen nisu bili uredjeni prelazi sa signalicacijom i rampama(samo znak saobracajni).Posto pricas napamaet samo da ti kazem da pruga nije postojala pre prvih kuca u Bockama,makar nije bila tu kada je moja kuca izgradjena.
A ako si ikada prosao tom prugom znao bi da nisu Bocke jedine(ocigledno mnogima trn u oku) nego i dobar deo Kamenice.Sto se tice saobracajnih nesreca nadam se da ih nece biti,ali njih je bilo i pre 20 godina ,a ne danas kada se saobracaj skoro uduplao od tada.
Tole
Dragan
Nezadovoljni gradjanin
Ovi nasi putevi u NS sto drzava, pokrajina i grad finansiraju su u ocajnom stanju samo nekoliko meseci nakom otvaranja. Razlog? Put se dobro isprojektuje i pogodi, ali nadzorni organ drzave uzme pare u dzep (citaj-mito, korupcija ili sl.) i potpise situaciju da je ugradjeno vise materijala nego sto jeste, a preduzeca za izvodjenje radova podele pare sa nekim finansijerom iz drzave!!!
Kada bi se ovakvi i slicni slucajevi istrazivali, nasi zatvori ne bi imali mesta ni priblizno da prime svoje "stanovnike".
Ovako, Lafarge finansira deo, salje svog nadzora i trazi kvalitet za pare koje je dao.
Takodje molim nekog ko mi da negativan komentar da obrazlozi, ako ne obrazlozi to je neki od gore pomenutih nadzora, pa da vidimo koliko ih ima. Toliko od mene!
Iako ima toliko prelaza preko pruge, bolje je da teret ide prugom nego putem. Bilo bi manje kamiona, put bi se manje uništavao, manja gužva. Ako se pružni prelazi obezbede na adekvatan način neće biti nesreća osim ako bude usijanih glava koje bi da se trkaju s vozom.
Takođe se može uključiti u saobraćaj šinobus, to neka bude kapacitet 100-150 osoba, rasteretio bi se autobuski saobraćaj, a povezali bi se Petrovaradin i Beočin direktno. Takođe bolja povezanost naselja između srušene zgrade televizij i Petrovaradina, sada im je jedini prevoz pešačenje do linija 9 i 3.
Jedini problem je za takav saobraćaj jedan kolosek, pa bi se moralo uskladiti vreme putničkog i teretnog saobraćaja.
Dragan
Komsa
Bob Rock
Novonasađen
Svi do fabrike na S-bahn za Novi Sad.
To bi bilo bas lepo da fabrika nije na kraj sela.
Bas me zanima sta misle ovi iz Beocin sela o prigradkom saobracaju tom prugom.:O)
Cisto sumnjam da ce biti putnickog.A vec i vidim povecan broj saobracajnih nesreca na pruznim prelazima i cujem riku sirene kada se priblizava istim.
Zivi bili pa videli.
Steva_NS
Petrovaradinski
:)
bojan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H